مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 23:402020-09-26اقتصادي

واگذاری 97 بنای تاریخی فرهنگی به بخش خصوصی


مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دستی، فرش دستباف، احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تاکنون 97 بنای تاریخی و فرهنگی کشور توسط صندوق به بخش خصوصی واگذار شده است.

- هادی میرزایی در بازدید از آثار تاریخی استان در شهرستان های داورزن، زبرخان، فریمان و تربت حیدریه افزود: صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی به استناد بند ز ماده 114 قانون برنامه چهارم توسعه با هدف مرمت، احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی و با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در سال 84 تشکیل شد.

وی ادامه داد: از مجموع 800 بنای تاریخی کشور که ساماندهی آن به این صندوق سپرده شده، تاکنون 97 بنای تاریخی و فرهنگی توسط صندوق به بخش خصوصی واگذار شده است.

همچنین واگذاری برای حفظ و احیای 41 بنای تاریخی استان خراسان رضوی در دستور کار این صندوق قرار دارد.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی، فرش دستباف، احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از کاروان سرای مهر داورزن با اشاره به موقعیت مناسب این کاروان سرا که در محور مواصلاتی شرق به غرب کشور قرار دارد، اظهار کرد: کاروان سرای مهر با 6000 متر مربع مساحت از طریق مزایده برای مرمت و بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 97 بنای تاریخی فرهنگی به بخش خصوصی

واگذاری 97 بنای تاریخی فرهنگی به بخش خصوصی