مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 22:052020-09-26اقتصادي

ادامه مذاکرات برای افزایش پروازهای خارجی +مقاصد جدید


درپی از سرگیری برخی پروازهای مسافری به مقاصد خارجی، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش مقاصد خارجی در پروازهای مسافری خبر داد و گفت: مذاکرات مناسبی برای از سرگیری پروازهای مسافری با کشورهای مختلف صورت گرفته است و در آینده تعداد و مقاصد خارجی پروازها افزایش خواهد یافت.

- درپی از سرگیری برخی پروازهای مسافری به مقاصد خارجی، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش مقاصد خارجی در پروازهای مسافری خبر داد و گفت: مذاکرات مناسبی برای از سرگیری پروازهای مسافری با کشورهای مختلف صورت گرفته است و در آینده تعداد و مقاصد خارجی پروازها افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از حدود هفت ماه از شیوع ویروس کرونا در جهان، مذاکرات بسیاری بین کشورهای مختلف برای از سرگیری پروازهای مسافری در حال انجام است و هر روز بر تعداد و مقاصد این پروازها افزوده می شود که البته با قبل از کرونا تفاوت های بسیاری از حیث پروتکل های بهداشتی دارد.

در این راستا ایران نیز که به گفته مقصود اسعدی سامانی – دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی – به بیست مقصد خارجی پرواز برنامه ریزی شده مسافری انجام می دهد، اخیرا ترکیه و فرانکفورت را به مقاصد خارجی خود اضافه کرد.

تورج دهقانی زنگنه - رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پروازهای مسافری اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه مذاکرات برای افزایش پروازهای خارجی +مقاصد جدید

ادامه مذاکرات برای افزایش پروازهای خارجی +مقاصد جدید