مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 21:352020-09-26اجتماعي

کسب 3 رتبه توسط دانش آموزان زنجانی در جشنواره خلاقیت


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سه رتبه برتر توسط دانش آموزان زنجانی در جشنواره خلاقیت کسب شده است.

- صیاد سلامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانش آموزان استان زنجان در دومین جشنواره کشوری خلاقیت چند رتبه کشوری را کسب کردند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره در تابستان سال 1399 برگزار شده است، عنوان کرد: این جشنواره به ابتکار استان لرستان به صورت مجازی برگزار شد.

وی از مقام آوری پارمیدا محمد بیگی از آموزشگاه کاشانی شهرستان ابهر، ستایش کلانتری و فاطمه معروفخانی از دبستان شاهد آل یاسین شهرستان خرم دره خبر داد و افزود: این برگزیدگان به ترتیب در بین شرکت کنندگان پایه های چهارم، پنجم و اول ابتدایی رتبه کسب کردند.

سلامی افزود: این دانش آموزان در محورهای نوشتاری، دست سازه و خوانداری حائز رتبه نخست شدند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین از کسب مقام نخست کشوری در فراخوان تولید محتوای الکترونیکی رشته تربیت کودک توسط معلم زنجانی خبر داد و گفت: مریم جوزی معلم شاغل در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی استان زنجان با شرکت در جشنواره  تولید محتوای الکترونیکی سال تحصیلی 1399 -1398 موفق به کسب رتبه اول در رشته تربیت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 3 رتبه توسط دانش آموزان زنجانی در جشنواره خلاقیت

کسب 3 رتبه توسط دانش آموزان زنجانی در جشنواره خلاقیت