مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 21:352020-09-26پزشكي

موج سوم کرونا رکورد شکست/ تعطیلی مدارس و دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی، در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، افزود: در موج سوم کرونا تعداد مبتلایان و بستری شدگان خیلی بیشتر از موج اول و دوم گزارش شده است به نحوی که در این میان نام استان های تهران و قم، - معاون کل وزارت بهداشت، نسبت به تشدید موج سوم کرونا در کشور هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، ایرج حریرچی، در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، افزود: در موج سوم کرونا تعداد مبتلایان و بستری شدگان خیلی بیشتر از موج اول و دوم گزارش شده است به نحوی که در این میان نام استان های تهران و قم، چشم نوازی می کند.

وی ادامه داد: تعداد فوتی ها در برخی استان ها بی سابقه و خیلی بیشتر از حدنصاب های قبلی است و بر اساس آمار هفته گذشته، متوسط هر 7 دقیقه یک نفر به علت کرونا فوت می کند که این آمار اصلاً زیبنده کشور ما نیست.

حریرچی تاکید کرد: مادامی که پیشگیری و رعایت های بخشی از مردم در همین سطح نامطلوب و بازگشایی های مشاغل هم برقرار باشد، آمار مبتلایان و فوتی های کرونا همین خواهد بود و ویروس کرونا کاری ندارد که علت راه اندازی و شکل گیری تجمعات بیش از یک نفر چیست.

وی به انواع راه های ابتلاء به ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در بسیاری از موارد که سرفه ها و تنفس چهره به چهره انجام می شود، می توان عامل ابتلاء ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سوم کرونا رکورد شکست/ تعطیلی مدارس و دانشگاه ها

موج سوم کرونا رکورد شکست/ تعطیلی مدارس و دانشگاه ها