مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 21:302020-09-26اقتصادي

ثبات بازار سرمایه با ممنوعیت نوسان گیری روزانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صحرایی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شنبه شب شبکه یک سیما افزود: کسانی که در یک روز سهام را می خریدند و همان روز می فروختند بقیه سهامداران را که نگاه طولانی مدت به بازار سرمایه داشتند، - مدیر عامل بورس تهران گفت: به این ترتیب اگر کسی سهمی را در روز معاملاتی بخرد، در همان روز امکان فروش آن را ندارد، اما اگر کسی از قبل، سهم را داشته باشد می تواند بفروشد و دوباره بخرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، علی صحرایی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شنبه شب شبکه یک سیما افزود: کسانی که در یک روز سهام را می خریدند و همان روز می فروختند بقیه سهامداران را که نگاه طولانی مدت به بازار سرمایه داشتند، متأثر می کردند.

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: بر این اساس و نظرسنجی فعالان بازار سرمایه، به اجرای ممنوعیت نوسان گیری روزانه تصمیم گرفتیم.

وی اضافه کرد: در این شرایط، سهامداران به ویژه حقوقی ها که در بازار، عملیات نقدشوندگی و اطمینان بخشی را انجام می دادند، از متولیان بازار سرمایه انتظار داشتند برای جلوگیری از نوسان گیری روزانه به نحوی ممنوعیت ایجاد کنیم تا ثبات بیشتری به بازار برگردد و از هیجانات بازار، کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات بازار سرمایه با ممنوعیت نوسان گیری روزانه

ثبات بازار سرمایه با ممنوعیت نوسان گیری روزانه