مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:402020-09-26سياسي

رهبر معظم انقلاب الگو و اسوه وحدت در جهان اسلام هستند


مقام معظم رهبری همواره در راستای تحکیم وحدت، همبستگی، برادری، اخوت و دوری از مسائل تفرقه افکنی حرکت کرده و در این راستا الگو و اسوه کاملی برای همه مسلمانان جهان در عصر کنونی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا جمال مرادی شامگاه شنبه در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هدف اساسی از تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تمام شهرستان ها پیگیری منویات مقام معظم رهبری است.

امام جمعه موقت اهل سنت بیجار خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان یکی از اسوه ها، الگوها و نمونه های شاخص نه تنها در ایران و در میان اهل تشیع و تسنن بلکه در تمام جهان اسلام منادی اخوت بوده اند.

مرادی اضافه کرد: معظم له در راستای تحکیم وحدت، همبستگی، برادری، اخوت و دوری از مسائل تفرقه افکنی حرکت کرده اند و در این راستا الگوی کاملی برای همه مسلمانان جهان در عصر کنونی هستند.

وی افزود: وجود چنین رهبر فرزانه ای مایه افتخار و دلگرمی تمام ملت ایران به ویژه نیروهای انقلابی است که با تمام وجود دل در گرو نظام و رهبری دارند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان  اضافه کرد: بصیرت و دلسوزی رهبر معظم انقلاب موجب برکت برای مردم کشور و مسلمانان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر معظم انقلاب الگو و اسوه وحدت در جهان اسلام هستند

رهبر معظم انقلاب الگو و اسوه وحدت در جهان اسلام هستند