مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:352020-09-26سياسي

دانش آموزان در جنگ نرم با دشمن بداندیش مقابله کنند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز هم جبهه جنگ وجود دارد؛ اما شیوه مقابله تغییر کرده و دانش آموزان باید در جنگ نرم با دشمن بداندیش مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، عصر شنبه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت واحد پیشگام شهید چمران حوزه بسیج دانش آموزی ایثار، یادواره شهدای دانش آموز بخش بسطام در هنرستان شهید چمران این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهی و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام و فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایثار و دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، قرائت قرآن، دکلمه خوانی و قرائت وصیت نامه شهدا دانش آموز از برنامه های این مراسم شهدایی بود.

سرهنگ محمد خوش قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و چهل سالگی این هفته مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل بیان کرد: آن زمان دانش آموزان با شناخت درست زمان به جبهه ها شتافتند و 36 هزار شهید دانش آموز سند این مدعی است و امروز هم دانش آموزان ما با تأسی به شهدای دانش آموز باید با شناخت درست زمان و عمل به هنگام تداوم بخش راه شهدای دانش آموز دیروز باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان در جنگ نرم با دشمن بداندیش مقابله کنند

دانش آموزان در جنگ نرم با دشمن بداندیش مقابله کنند