مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:352020-09-26بين الملل

سندرز: چند طرح برای کنار زدن ترامپ در صورت عدم پذیرش نتایج انتخابات وجود دارد


سناتور ایالت ورمونت آمریکا اعلام کرد در صورتی که رییس جمهور کنونی این کشور در انتخابات پیش رو شکست بخورد و کناره گیری از قدرت را رد کند، چند طرح برای تعامل با این موضوع وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت به دموکرات ها اطمینان داده که چند طرح برای تعامل با سناریویی وجود دارد که ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر شکست بخورد اما کناره گیری از قدرت را رد کند.

وی که جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مصاحبه می کرد، گفت لیبرال ها اطمینان زیادی دارند که جو بایدن نامزد دموکرات ها انتخابات را خواهد بُرد اما دموکرات ها طرح های احتمالی برای برکنار کردن ترامپ از قدرت در صورت امتناع وی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: حد پایین این است که چیزهایی وجود دارد که ما باید هم اکنون انجام دهیم تا اطمینان یابیم که بایدن پیروز می شود و در صورتی که ترامپ پس از شکست تلاش کند در قدرت بماند، طرح هایی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که از قدرت بیرون رانده می شود.

اما در حال حاضر، طی پنج هفته آتی، وظیفه ما این است که وی را شکست دهیم و بد او را شکست بدهیم.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که دموکرات ها نگران هستند که ترامپ از انتقال مسالمت آمیز قدرت در صورت شکست در انتخابات نوامبر خودداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: چند طرح برای کنار زدن ترامپ در صورت عدم پذیرش نتایج انتخابات وجود دارد

سندرز: چند طرح برای کنار زدن ترامپ در صورت عدم پذیرش نتایج انتخابات وجود دارد