مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:352020-09-26بين الملل

ماجرای واگذاری قدرت در آمریکا؛ ترامپ و مخالفانش چه می گویند؟


اظهارات اخیر ترامپ درباره تحویل مسالمت آمیز قدرت به جو بایدن، واکنش هایی را در داخل آمریکا به همراه داشت و برخی از احتمال کشیده شدن این کشور به جنگ داخلی سخن گفتند و رقیب ترامپ هم این اظهارات را خنده دار و نامعقول خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در حالی که بیش از یک ماه دیگر به انتخابات آمریکا باقی مانده، رییس جمهور آمریکا را پشت سر گذاشته است.

*فریدمن: احتمال کشیده شدن این کشور به جنگ داخلی وجود دارد در همین خصوص توماس فریدمن (+) ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به اظهارات رییس جمهور آمریکا درباره احتمال تحویل ندادن منصب خود در صورت شکست در انتخابات هشدار داد، احتمال کشیده شدن این کشور به جنگ داخلی وجود دارد.

وی در این باره عنوان کرد به نظر من آنچه در چند روز اخیر اتفاق افتاد، هشدار درجه ششم درباره احتمال وقوع آتش سوزی است.

رییس جمهور ایالات متحده به همه ما گفته است که یا من برنده انتخابات می شوم یا اینکه من مشروعیت انتخابات را زیر سؤال می برم و این انتخابی است که شما دارید .

فریدمن افزود: اگر شما هم اکنون نگران اوضاع نیستید و از اینکه چه اتفاقی ممکن است بیفتد وحشت زده نیستید، باید بگویم که این طور نیست که ما شاید یک انتخابات مناقشه برانگیز داشته باشیم بلکه اوضاع این است که ما تقریباً به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای واگذاری قدرت در آمریکا؛ ترامپ و مخالفانش چه می گویند؟

ماجرای واگذاری قدرت در آمریکا؛ ترامپ و مخالفانش چه می گویند؟