مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:202020-09-26دانش

اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه بین المللی چابهار


سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار گفت: مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه اخذ شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار گفت: مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه اخذ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر آبروش،اظهار کرد: این دانشگاه در راستای ایفای نقش و رسالت بین المللی خود و ایجاد تعامل با دانشگاه های خارجی به ویژه کشورهای همسایه نظیر افغانستان، پاکستان و عمان با تبادل دانشجو و استاد، سطح علمی دانشگاه، منطقه و همچنین مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و گردشگری فی مابین را می توان تقویت کرد.

وی عنوان کرد: دانشگاه بین المللی چابهار فعالیت های متعدد داخلی و تعاملات موثری در حوزه بین الملل دارد این تعاملات و ارتباطات در منطقه آزاد چابهار می تواند به عنوان موتور توسعه در سواحل مکران شکل پذیرد، از این رو با توجه به نقش استراتژیک چابهار در اکوسیستم کشور، قطع به یقین این دانشگاه در حوزه کارآفرینی و آموزش های بین المللی و کاربردی می تواند با تجارب علمی اساتید و دانشجویان برجسته نقش آفرین باشد.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار در ادامه افزود: برای سال 1999 - 1400 تعداد 30 تا 90 نفر دانشجو خارجی براساس توافقات صورت گرفته، برای تحصیل در 22 رشته در آبان ماه سال جاری از کشور افغانستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه بین المللی چابهار

اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه بین المللی چابهار