مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 20:052020-09-26سياسي

مسئولان با جدیت از اجتماع های غیرضروری مردمی جلوگیری کنند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: لازم است برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا شدت عمل بیشتری توسط مسئولین برای جلوگیری از اجتماع های غیرضروری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری مهمانی ها و تجمعات غیرضروری است، تصریح کرد: مسئولین و مدیران باید برای جلوگیری از اجتماعات غیرضروری شدت عمل بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه علاوه بر اجتماعات غیر ضروری باید برای جلوگیری از رفت و آمدها هم چاره ای فوری اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی می تواند نقش مؤثری در کنترل این ویروس داشته باشد.

نگرانی کارشناسان از احتمال همزمانی آنفولانزا و کرونا آیت الله سلیمانی با اشاره به نگرانی کارشناسان از احتمال همزمانی آنفولانزا و کرونا بیان داشت: باید آموزش های لازم در بخش های مختلف کشور برای مقابله با این دو بیماری انجام شود.

وی با بیان اینکه کادر بهداشتی و درمانی کشور خسته شده اند، تاکید کرد: متأسفانه با ادامه دار شدن شیوع این ویروس و عدم افزایش امکانات برخی از اعضای کادر بهداشتی و درمانی هم مبتلا به این ویروس شده اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: از مسئولان می خواهیم که نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از طرف مردم و در اماکن عمومی و همچنین ادارات و نهادها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با جدیت از اجتماع های غیرضروری مردمی جلوگیری کنند

مسئولان با جدیت از اجتماع های غیرضروری مردمی جلوگیری کنند