مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 19:252020-09-26اقتصادي

روستاهای اهواز محروم ترین روستاهای خوزستان هستند


روستاهای اهواز محروم ترین روستاهای خوزستان هستند ولی سعی داریم آب را به همه روستاها برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، صادق حقیقی پور شامگاه شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از فاز دوم پروژه آب رسانی به روستاهای حاشیه رودخانه دز در روستای سید سلمان، اظهار کرد: روستاهای اهواز جزو محروم ترین روستاهای استان هستند، زمانی که بحث یکپارچه سازی آبفای روستایی و شهری را بر عهده گرفتیم شروع آن با مشکل غیزانیه بود که با یک اقدام جهادی و در مدت زمان کوتاه که در سه فاز پروژه انجام شد.

وی ادامه داد: بعد از آن بنا به دستور استاندار خوزستان کار را شروع شد و اکنون می توانیم به زودی جشن آبدار شدن روستاهای اهواز را بگیریم.

مدیرعامل آبفای خوزستان تصریح کرد: اگر کمبود منابع اعتباری نبود، قطعاً می توانستیم پروژه های ناتمام بخش اهواز را تا به امروز به پایان برسانیم.

حقیقی پور به پروژه های آب رسانی روستاها اشاره کرد و افزود: پروژه بعدی پروژه قلعه سحر است که بخش عمده لوله های آن تهیه و توسعه تأسیسات را هم شروع شد و همچنین پروژه دبه حردان اهواز بخش پایانی خود را سپری می کند.

وی بیان کرد: بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه به نام پروژه دهلیزهاست که موضوع کمبود لوله ها حل شد و اگر مسائل کشت شلتوک حل شود، به طور سریع وارد مدار بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای اهواز محروم ترین روستاهای خوزستان هستند

روستاهای اهواز محروم ترین روستاهای خوزستان هستند