مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:202020-09-26سياسي

وضعیت قرمز کرونا در کرمان/ فرمانداران نظارت ها را تشدید کنند


معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان وضعیت کرونا در استان کرمان را قرمز ذکر کرد و گفت: فرمانداران باید بر روند بازرسی ها در شهرستان ها نظارت کامل داشته باشند و نواقص را بررسی و رفع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان کرمان و همچنین کل کشور همچنان قرمز است اما جای امیدواری است که کرمان از نظر خیز ابتلای به بیماری کرونا و مرگ و میر نسبت به میانگین کشوری پایین تر است.

وی افزود: در استان کرمان شیب خیلی ملایمی از نظر میزان ابتلاء به کرونا وجود دارد ضمن اینکه میزان مرگ و میر در حالت تثبیت قرار گرفته است که نشان دهنده فعالیت بسیار زیاد کادر درمانی و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مردم و بازرسی های خوب می باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: ستاد ملی کرونا کرمان و تعداد دیگری از استان های دیگر کشور خیز ابتلاء به کرونا را به صورت ملایم طی می کنند که امروز مورد تقدیر قرار گرفتند اما این وضعیت موقتی است و امکان دارد آمار تغییر کند بنابراین باید به صورت جدی پروتکل های بهداشتی رعایت شود و نظارت ها بیشتر شود.

بصیری تصریح کرد: در حال حاضر در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی 23 گروه نظارتی فعالیت دارند و بر اساس آمار در حال حاضر میزان استفاده از ماسک در بین مردم استان 65 درصد است که تاکید می کنم باید بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونا در کرمان/ فرمانداران نظارت ها را تشدید کنند

وضعیت قرمز کرونا در کرمان/ فرمانداران نظارت ها را تشدید کنند