مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:202020-09-26سياسي

47 درصد مردم اصفهان پروتکل ها را رعایت نمی کنند/ حضور 10 درصدی دانش آموزان در مدارس


امسال هیچگونه راهپیمایی برای آیین اربعین حتی به صورت نمادین به سوی امامزاده های واجب التعظیم در این استان برگزار نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی واموربین الملل استانداری اصفهان،عباس رضایی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری با استانداران برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که اعلام شد مرز عراق بسته است و همانطور که رهبر معطم انقلاب فرمودند مردم می توانند آداب و زیارت های اربعین و 28 صفر را در خانه و یا در مساجد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام دهند.

استاندار اصفهان ادامه داد: بنابراین از هرگونه اجتماع، درخواست و تلاشی برای برگزاری آیین به شکل راهپیمایی باید خودداری شود و قابل تحمل نیست در شرایطی که مرز بسته است درخواستهای بی جا و بی موردی انجام شود.

وی از مردم استان درخواست کرد که پافشاری برای برگزاری راهپیمایی اربعین نداشته باشند زیرا این مساله جدی است و مردم عزیز بایستی در این خصوص همکاری لازم داشته باشند.

رضایی از روحانیت، مداحان، روسای هیات های مذهبی و همه دست اندرکارانی که عشق دین، خدا و  در واقع عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را دارند درخواست کرد که برنامه ریزی برای راهپیمایی نمادین نداشته باشند تا با رعایت پروتکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 درصد مردم اصفهان پروتکل ها را رعایت نمی کنند/ حضور 10 درصدی دانش آموزان در مدارس

47 درصد مردم اصفهان پروتکل ها را رعایت نمی کنند/ حضور 10 درصدی دانش آموزان در مدارس