مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:102020-09-26سياسي

روحانی در مورد نیروهای آمریکایی به وزیر خارجه عراق چه گفت؟


رییس جمهور در دیدار وزیر خارجه عراق ما همیشه نظر خود را به صورت واضح و آشکار در مواضع سیاسی خودمان اعلام کرده ایم، تأکید کرد: حضور نیروهای مسلح آمریکا در منطقه چه در عراق، - چه افغانستان و چه کشورهای جنوبی خلیج فارس را به ضرر امنیت و ثبات منطقه می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با بیان اینکه ملت و دولت ایران، کشور عراق را دوست خود می داند و در مقاطع مختلف در کنار دولت و مردم عراق برای کمک به آنها حضور داشته اند، گفت: ما در مقاطع مختلف همواره حامی مردم و حکومت قانونی عراق بوده ایم و بهترین نمونه کمک به ملت و دولت عراق در جریان حملات تروریستی داعش در این کشور بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در دیدار فواد حسین وزیر امور خارجه عراق با بیان اینکه امروز هم وحدت شیعیان و تعامل بین گروه های مختلف اعم از شیعه، سنی و کرد در این کشور را یک اصل مهم تلقی می کنیم، خاطر نشان کرد: برای کمک به وحدت و انسجام عراق در کنار دولت و مردم این کشور هستیم.

رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه ما همیشه نظر خود را به صورت واضح و آشکار در مواضع سیاسی خودمان اعلام کرده ایم، تأکید کرد: حضور نیروهای مسلح آمریکا در منطقه چه در عراق، چه افغانستان و چه کشورهای جنوبی خلیج فارس را به ضرر امنیت و ثبات منطقه می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی در مورد نیروهای آمریکایی به وزیر خارجه عراق چه گفت؟

روحانی در مورد نیروهای آمریکایی به وزیر خارجه عراق چه گفت؟