مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:052020-09-26سياسي

مراکز غیرمجاز جمع آوری پسماند و ضایعات در قم ساماندهی می شوند


شهردار قم از ساماندهی مراکز غیرمجاز جمع آوری پسماند و ضایعات در قم خبر داد و گفت: هیچ کس اجازه حضور در درب منازل را برای جمع آوری زباله نداشته و نباید شاهد تردد این افراد در شهر باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان نژاد با تأکید بر لزوم شناسنامه دار شدن مراکز غیرمجاز جمع آوری زباله، اظهار داشت: امروز جمع آوری غیرمجاز زباله یکی از آسیب های شهر قم است.

شهردار قم با اشاره به شناسایی بیش از 700 مرکز غیرمجاز جمع آوری زباله در شهر قم، افزود: تعداد 301 مرکز در هسته مرکزی شهر قرار داشته و طبق برنامه ریزی های انجام شده باید هر چه سریع تر به بیرون از شهر انتقال پیدا کنند.

سقاییان نژاد کاهش لایحه تعرفه بهای خدمات سازمان مدیریت پسماند و تعدیل بهای صدور مجوز بهره برداری مرکز دریافت پسماند خشک خارج از سرویس سایت البرز را عاملی تشویقی برای ساماندهی این مراکز دانست و تأکید کرد: مهم ترین مسئله برای شهرداری شناسنامه دار شدن این مراکز است.

وی کاهش ناهنجاری ها و فعالیت های غیرقانونی را دومین مسئله در ساماندهی این مراکز عنوان کرد و گفت: امروز زباله به عنوان طلای کثیف عامل بسیاری از فعالیت های غیرقانونی و مجرمانه در شهر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز غیرمجاز جمع آوری پسماند و ضایعات در قم ساماندهی می شوند

مراکز غیرمجاز جمع آوری پسماند و ضایعات در قم ساماندهی می شوند