مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:002020-09-26سياسي

لزوم نامگذاری فضاهای شهری به نام شهدای زن گیلان


مدیرکل امور بانوان گیلان، خواستار نامگذاری یکی از اماکن و فضاهای عمومی شهری به نام شهدای زن شد و عنوان کرد: برای ماندگاری فرهنگ و معارف دفاع مقدس باید به معرفی شخصیت های نقش آفرین در این دوران پرافتخار پبردازیم و این خدمات باید برای جامعه بازگو شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان گیلان، خواستار نامگذاری یکی از اماکن و فضاهای عمومی شهری به نام شهدای زن شد و عنوان کرد: برای ماندگاری فرهنگ و معارف دفاع مقدس باید به معرفی شخصیت های نقش آفرین در این دوران پرافتخار پبردازیم و این خدمات باید برای جامعه بازگو شود.

زهرا یعقوب نژاد در آیین تجلیل از 40 بانوی پیشکسوت و رویشی انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد، دوران دفاع مقدس را دوران طلایی ایثار و مقاومتو فداکاری و از خود گذشتگی دانست و اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس جلوه های زیبایی از ایثار و فداکاری بانوان را در قامت نقش مادر شهید و همسر جانباز و.

شاهد بودیم.

وی تجلیل از بانوان پیشکسوت انقلاب را تجلیل از فرهنگ ناب و اصیل دفاع مقدس دانست؛ نه اشخاص و یادآور شد: امروز نیازمند ترویج و نهادینه شدن فرهنگ و معارف دفاع مقدس در جامعه هستیم و نسل جوان باید این الگوسازی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نامگذاری فضاهای شهری به نام شهدای زن گیلان

لزوم نامگذاری فضاهای شهری به نام شهدای زن گیلان