مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:552020-09-26فرهنگي

زندگینامه تک تک بانوان سلحشور دفاع مقدس باید فیلم و سریال شود


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، با بیان اینکه از زندگینامه تک تک بانوان سلحشور دفاع مقدس باید فیلم و سریال ساخت، یادآور شد: زبان هنر بهترین روش برای انتقال معارف دفاع مقدس به نسل جوان است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، با بیان اینکه از زندگینامه تک تک بانوان سلحشور دفاع مقدس باید فیلم و سریال ساخت، یادآور شد: زبان هنر بهترین روش برای انتقال معارف دفاع مقدس به نسل جوان است.

سرهنگ حسین مصطفی پور در آیین تجلیل از 40 بانوی پیشکسوت و رویشی انقلاب اسلامی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایثارگری ها و رشادت ها و فداکاری ها و مقاومت های شهدا و رزمندگان، اظهار کرد: ملت ایران با ایثار و از خود گذشتگی از هشت سال دفاع مقدس برهه ای درخشان از تاریخ کشور را رقم زدند و در برابر تهاجم رژخیمان استکباری سربلند بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار و آرامش و امنیت کشور را مدیون شهدا و رزمندگان و خانواده های معزز آنان هستیم، افزود: خاصیت دفاع مقدس این بود که همه افراد و اقشار و اصناف سهم خودشان را پیدا کردند و نقش آفرین شدند و لذا دفاع مقدس متعلق به گروه و حزب و صنف خاصی نیست و همه ملت ایران در آن سهیم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگینامه تک تک بانوان سلحشور دفاع مقدس باید فیلم و سریال شود

زندگینامه تک تک بانوان سلحشور دفاع مقدس باید فیلم و سریال شود