مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:502020-09-26اقتصادي

آینده بورس چگونه خواهد بود؟


مصطفی صفاری کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه شرایط تورمی خیلی بالایی را در شش ماه اول سال جاری تجربه کردیم و نقدینگی و قیمت دلار افزایش یافت، - اولین روز از دومین هفته مهرماه برای بازار سرمایه سبز تمام شد.

سبزی که هر چه به پایان بازار نزدیکتر شد کمرنگ تر از ابتدای معاملات بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنبض بورس ، امروز مورخه 5 مهر ماه 1399 در حالی بورس کار خود را آغاز کرد که در همان دقایق ابتدایی شاخص کل توانست با رشد 20 هزار واحدی خود را به کانال یک میلیون و 632 هزار و 415 واحدی برساند.

با گذشت زمان و با اُفت شاخص سازها، شاخص کل نیز روند نزولی به خود گرفت و در نهایت در پایان بازار امروز شاخص کل به رشد 4074 واحدی اکتفا کرد و بر روی کانال یک میلیون و 615 هزار و 655 واحدی آرام گرفت.

نکته حائز اهمیت بازار امروز این بود که با توجه تصمیمات اخیر سازمان برای به تعادل کشاندن بازار از جمله ممنوعیت معاملات الگوریتمی از روز چهارشنبه 2 مهر و همچنین ممنوعیت نوسانگیری روزانه از امروز شنبه 5 مهر ماه باز هم بازار هیجانی را شاهد بودیم.

حالا این نوسانات بازار و هیجانات غالب بر آن، برای سهامداران این پرسش را مطرح کرده است که آینده بورس چه خواهد شد؟ آیا سرمایه گذاری در بورس باز هم بازدهی مناسبی خواهد داشت؟ مصطفی صفاری کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده بورس چگونه خواهد بود؟

آینده بورس چگونه خواهد بود؟