مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:502020-09-26اقتصادي

افزایش خدمات غیرحضوری بانک سرمایه به منظور صیانت از سلامت مشتریان


بانک سرمایه به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب، اقدام به راه اندازی «سرویس ثبت نام و بازنشانی رمز عبور ورود به اینترنت بانک و موبایل بانک» به صورت غیرحضوری نموده است.

- بانک سرمایه به منظور کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب، اقدام به راه اندازی سرویس ثبت نام و بازنشانی رمز عبور ورود به اینترنت بانک و موبایل بانک به صورت غیرحضوری نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام اداره روابط عمومی بانک سرمایه ، این بانک در راستای اقدامات خود برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت هم وطنان، علاوه بر کاهش ساعات کاری واحدها و افزایش سقف انتقال وجه کارت (شتابی و درون بانکی)، در گامی دیگر نسبت به راه اندازی و عملیاتی نمودن سرویس ثبت نام و بازنشانی رمز عبور ورود به اینترنت بانک و موبایل بانک در صفحه ورود به اینترنت بانک سرمایه اقدام نموده است.

این سرویس در درگاه اینترنت بانک با لحاظ کلیه ملاحظات امنیتی راه اندازی شده و مشتریان می توانند پس از انجام فرایندهای تعریف شده، نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور جدید برای درگاه های اینترنت بانک و موبایل بانک یا تعیین رمز جدید برای این درگاه ها اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمات غیرحضوری بانک سرمایه به منظور صیانت از سلامت مشتریان

افزایش خدمات غیرحضوری بانک سرمایه به منظور صیانت از سلامت مشتریان