مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:202020-09-26اقتصادي

گروه بهمن جایگاه برتر خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد


در جدیدترین گزارش سالانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو در سال 98، شرکت های خودروساز گروه بهمن خوش درخشیده و مقام دار شدند.

خسرو خسروی فر مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه این شرکت با وجود مشکلات ناشی از تحریم ها و شیوع ویروس منحوس کرونا با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات، موفق به کسب مقام برتر شده است، گفت: مطابق نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو در سال 98، شرکت بهمن دیزل و سیباموتور به ترتیب مقام اول و سوم در بین خودروهای تجاری و شرکت بهمن موتور مقام دوم در بین خودروسازان سبک را به خود اختصاص دادند.

مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو با بیش از دو دهه قدمت هر ساله توسط وزارت صمت انجام می شود، اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل در طول سه دوره گذشته، شرکت های خودروساز گروه بهمن موفق به کسب افتخارات متعددی در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش شدند.

پیرو آخرین نتایج ارزیابی سیستم های فروش خودرو، شرکت بهمن موتور مقام اول و شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور به ترتیب مقام اول و دوم را به خود اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه بهمن جایگاه برتر خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد

گروه بهمن جایگاه برتر خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد