مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-26ورزشي

سرمربی گری بازیکن سابق استقلال تهران برای تیم فوتبال جوانان فجر سپاسی شیراز


از سوی مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز، جمال ندافی بازیکن سابق تیم های استقلال تهران و برق شیراز به عنوان سرمربی تیم جوانان این باشگاه منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به گفته روابط عمومی باشگاه فجر شهید سپاسی، جمال ندافی، سابقه بازی در تیم های استقلال تهران، فجر شهید سپاسی و برق شیراز، پلی اکریل اصفهان و نساجی قائم شهر را در کارنامه دارد و همچنین او سابقه مربیگری در تیم های فوتبال دسته یک، دسته دوم و دسته سوم در شهرهای کشور مختلف دارد.

امیر حسین جوانی، روابط عمومی باشگاه فجر سپاسی در این باره اظهار داشت: همچنین در احکام صادره، سید علی محمد موسوی موسس باشگاه استقلال شیراز به عنوان مدیر تیم جوانان فجر و حسن رستمی هم به عنوان مدیر فنی جوانان منصوب شدند.

وی با اشاره به اینکه هم اینک تیم های امید و جوانان این باشگاه در لیگ دسته یک کشور فعالیت دارند، گفت: تیم های نوجوانان و نونهالان در لیگ برتر کشور هستند و تیم بزرگسالان این باشگاه هم در دسته یک شرکت دارد.

باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در سال های نه چندان دور به عنوان یکی از باشگاه های سازنده کشور محسوب می شد که بازیکنان زیادی را از تیم های فوتبال پایه روانه تیم های مطرح کشور و حتی تیم ملی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی گری بازیکن سابق استقلال تهران برای تیم فوتبال جوانان فجر سپاسی شیراز

سرمربی گری بازیکن سابق استقلال تهران برای تیم فوتبال جوانان فجر سپاسی شیراز