مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:402020-09-26سياسي

هیچ راهپیمایی حتی بصورت نمادین در اربعین انجام نخواهد شد


امسال هیچ راهپیمایی حتی بصورت نمادین انجام نخواهد شد و طبق بیان روشن و صریح رهبر معظم انقلاب؛ همه در خانه های خود عزاداری می کنیم و لازم است از ظرفیت صداوسیما و نیز رسانه های فضای مجازی استفاده شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: امسال هیچ راهپیمایی حتی بصورت نمادین انجام نخواهد شد و طبق بیان روشن و صریح رهبر معظم انقلاب؛ همه در خانه های خود عزاداری می کنیم و لازم است از ظرفیت صداوسیما و نیز رسانه های فضای مجازی استفاده شود.

ارسلان زارع امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم بندرانزلی و همچنین نمایندگان شهرستان های فومن و شفت و تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند؛ با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را یادآور تلاش های خالصانه رزمندگان اسلام دانست و افزود: امروز همچنین سالروز عملیات غرورآفرین ثامن الائمه(ع) است که با هدف شکست حصر آبادان در پنجم مهرماه سال 1360 با فرمان تاریخی امام راحل اجرا شد و نقطه عطفی در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس به شمار می رود که سرآغازی مهم برای پیروزی های بعدی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی بود.

وی ادامه داد: در ستاد ملی مدیریت کرونا گزارشی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رعایت دستورالعمل ها ارائه شد که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ راهپیمایی حتی بصورت نمادین در اربعین انجام نخواهد شد

هیچ راهپیمایی حتی بصورت نمادین در اربعین انجام نخواهد شد