مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-26بين الملل

حسان دیاب: رایزنی های الزام آور پارلمانی سریعا شروع شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حسان دیاب نخست وزیر پیشبرد امور لبنان ضمن حمایت مجدد از طرح فرانسه درباره لبنان و موثر دانستن آن در برابر چالش های سیاسی، - نخست وزیر پیشبرد امور لبنان ضمن حمایت از طرح فرانسه درباره این کشور، خواستار تسریع در شروع رایزنی های الزام آور پارلمانی به منطور مامور کردن فردی برای تشکیل کابینه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حسان دیاب نخست وزیر پیشبرد امور لبنان ضمن حمایت مجدد از طرح فرانسه درباره لبنان و موثر دانستن آن در برابر چالش های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و پولی که لبنان با آن دست و پنجه نرم می کند، گفت: از پاریس می خواهم که همچنان در کنار لبنان در این مرحله سخت بایستد و به تلاشهایش برای کمک به لبنان ادامه بدهد.

دیاب تاکید کرد: شرایطی که لبنان با آن دست و پنجه نرم می کند، تلاش ویژه ای را طلب می کند و اینکه گروه های سیاسی از کشمکش و اقداماتی که آنچه برای لبنان باقی مانده است را تهدید می کند، پرهیز کنند.

وی افزود: انصراف نخست وزیر مامور تشکیل کابینه، تسریع در رایزنی های الزام آور پارلمانی را برای مامور کردن فردی که توان تعامل با مرحله سختی که لبنان با آن دست و پنجه نرم می کند، داشته باشد، طلب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسان دیاب: رایزنی های الزام آور پارلمانی سریعا شروع شود

حسان دیاب: رایزنی های الزام آور پارلمانی سریعا شروع شود