مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-26بين الملل

متحد امارات، دولت «هادی» را به کارشکنی در اجرای توافقنامه ریاض متهم کرد


گروه موسوم به «المجلس الانتقالی الجنوبی» (شورای انتقالی جنوبی) تحت حمایت امارات، دولت مستعفی یمن را به کارشکنی در تشکیل دولت جدید و اجرای توافقنامه ریاض متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شورای انتقالی جنوب یمن امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که هیأت شرکت کننده آن در رایزنی های مربوط به اجرای توافقنامه ریاض تمامی طرح های لازم مربوط به اجرای سازوکار تسریع این توافقنامه را اجرا کرده است.

این بیانیه شورای انتقالی جنوبی در حالی صادر شد که محمد الحضرمی وزیر خارجه دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی پنج شنبه گذشته مدعی شد که دولت به تمامی وظایف خود در خصوص سازوکار تسریع اجرای توافقنامه ریاض عمل کرده و شورای انتقالی جنوب نیز بایستی به تعهدات خود وفادار باشد.

طبق گزارش وبگاه الخلیج اونلاین ، شورای انتقالی جنوب یمن نیز در بیانیه ای نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه جدید را به پایبندی به تعهدات خود برای حمایت از احمد حامد لملس استاندار عدن فراخواند.

گروه مذکور دولت مستعفی یمن را به کارشکنی در تشکیل دولت جدید و سازوکار تسریع اجرای توافقنامه ریاض متهم کرد و گفت که این کارشکنی ها در راستای سیاست مجازات جمعی علیه استان های جنوبی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متحد امارات، دولت «هادی» را به کارشکنی در اجرای توافقنامه ریاض متهم کرد

متحد امارات، دولت «هادی» را به کارشکنی در اجرای توافقنامه ریاض متهم کرد