مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-26بين الملل

حزب تازه تاسیس سعودی: به دنبال تغییر نظام پادشاهی عربستان هستیم


سخنگوی حزب تازه تاسیس «التجمع الوطنی» عربستان سعودی با اذعان به اینکه بازی خطرناک را آغاز کرده، گفت به دنبال تغییر حاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت چند روز از اعلام موجودیت حزب معارض التجمع الوطنی سعودی در خارج از عربستان سعودی، سخنگوی این حزب که مقیم لندن است در گفت وگویی رسانه ای ضمن اشاره به وضعیت حاکم بر عربستان و اعتراف به اینکه این حزب بازی خطرناکی را آغاز کرده، درباره طرح و هدف اصلی حزب التجمع الوطنی توضیح داد.

مضاوی الرشید سخنگوی حزب تازه تاسیس التجمع الوطنی در گفت وگو با وبگاه آمریکایی بیزنس اینسایدر گفت که این حزب به دنبال توسعه فعالیت های خود در داخل و خارج از عربستان است و این یک بازی خطرناک است به ویژه که اسامی حقیقی شش نفر از موسسان و اعضای این حزب اعلام شده است و احتمال دارد نزدیکان این افراد در داخل عربستان هدف قرار گیرند.

گروهی از شهروندان عربستانی مقیم کشورهایی انگلیس و آمریکا، چهارشنبه پیش درست در نودمین نودمین سالروز تأسیس پادشاهی سعودی، تشکیل حزب التجمع الوطنی را اعلام کردند و طی بیانیه ای گفتند که هدف از این اقدام، تثبیت و برقراری دموکراسی در نظام سیاسی عربستان سعودی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب تازه تاسیس سعودی: به دنبال تغییر نظام پادشاهی عربستان هستیم

حزب تازه تاسیس سعودی: به دنبال تغییر نظام پادشاهی عربستان هستیم