مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-26دانش

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز در رشته های شغل محور


مدیر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز از تمدید پذیرش بدون کنکور دانشجو در این مرکز خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه تا 16 مهر ماه تمدید شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز از تمدید پذیرش بدون کنکور دانشجو در این مرکز خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه تا 16 مهر ماه تمدید شده است.

رباب نوروزی با بیان این که این مرکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی و با کسب مجوز از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت آموزشی خود را با پذیرش دانشجو از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: هم اکنون این مرکز در دو گروه آموزشی صنعت، و فرهنگ و هنر با 22 کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، ماموریت آموزشی خود در تربیت دانشجوی مهارتی و شغل محور را انجام می دهد.

وی با اشاره به رشته های جدیدی که از سال تحصیلی جدید به ماموریت این مرکز اضافه شده است، گفت: کارشناسی حرفه ای کسب و کارهای اینترنتی که یکی از بهترین رشته های مهارتی و اشتغال محور در راستای آموزش جوانان خوش فکر و با ذوق برای ایجاد کسب و کارهای زود بازده و اینترنتی بوده و همچنین کاردانی و کارشناسی روابط عمومی، کاردانی وکارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز در رشته های شغل محور

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز در رشته های شغل محور