مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:402020-09-26سياسي

مردم بی خیال باشند، موج سوم کرونا سهمگین تر می شود


رییس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: شدت هر موجی از بیمار از جمله موج سوم آن کاملا به رفتار مردم در سطح جامعه وابسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، دکتر علی‌اکبر حق‌دوست در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره وضعیت کنونی اپیدمی کرونا در کشور گفت: در حال حاضر اپیدمی کرونا تقریبا در تمامی استان‌های کشور در گردش و در حال انتقال است.

وی با اشاره به موج‌های اپیدمی کووید 19، عنوان کرد: صعودی و نزولی شدن این اپیدمی خیلی با نَفس بیماری‌های عفونی در تضاد نیست.

اینگونه بیماری‌های عفونی که مسری بوده و درمان و واکسن خاص برای آنها وجود ندارد، معمولا بالا و پایین شدن‌هایی دارند، چند موج می‌زنند و به مرور به سمت پایداری می‌رسند و به نظر می‌آید که بیماری کووید 19 نیز همین‌گونه است و تقریبا می‌توان گفت که دارد موج سومی را در کشور شروع می‌کند که امیدواریم این موج سوم با افزایش مرگ و میر همراه نباشد و به شکل کم‌خطرتری باشد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت از دلایل اوج‌گیری کرونا سخن به میان آورد و بیان کرد: مسافرت‌های شهریورماه، تجمعات و مراسمات محرم (اگر چه در اکثر نقاط کشور برگزاری مراسمات همراه با رعایت کامل پروتکل‌ها بوده اما ممکن است خطرات خاصی در برخی از مراسمات که به توصیه‌ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بی خیال باشند، موج سوم کرونا سهمگین تر می شود

مردم بی خیال باشند، موج سوم کرونا سهمگین تر می شود