مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-26اقتصادي

حمایت استانداری مازندران از سرمایه گذاری در اراضی وقفی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از اعلام آمادگی استانداری برای احیای موقوفات و سرمایه گذاری در اراضی وقفی با مشارکت سرمایه گذاران خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن خیران‍پور در دیدار حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه وقف یک اصل دینی و اقتصادی است، اظهار کرد: موقوفات دارای ظرفیت عظیمی هستند و اگر از این ظرفیت ها به خوبی بهره گیری شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی موقوفات مازندران باید حمایت و با جدیت دنبال شود، افزود: افزایش بهره وری موقوفات برای جامعه بسیار ارزشمند است چون موجب برخورداری بیشتر جامعه هدف از عوائد آن می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با بیان اینکه وقف می تواند بزرگترین حامی برای نیازمندان و افراد کم برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: نیازمند این هستیم تا فرهنگ وقف توسعه و بیشتر از گذشته گسترش یابد که در این راستا باید از ظرفیت رسانه ها برای اعتمادسازی بهره گیری کرد.

خیرانپور بر اجرای نیت واقف در راستای وقف نامه تاکید کرد و گفت: توزیع بسته های کمک مومنانه و توزیع بسته های تحصیلی توسط اوقاف در مازندران نشان از این دارد که عوائد موقوفات بر اساس نظر واقف که در وقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت استانداری مازندران از سرمایه گذاری در اراضی وقفی

حمایت استانداری مازندران از سرمایه گذاری در اراضی وقفی