مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-26سياسي

بخش های علمی و فرهنگی کشور از توانمندی طلاب خواهر بهره مند شوند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره انعقاد تفاهم نامه با حوزه علمیه خواهران گفت: با اجرای این توافق نامه، بخش های علمی و فرهنگی کشور از ظرفیت های طلاب خواهر بیشتر بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با آیت الله مرتضی مقتدایی رییس شورای سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران دیدار و گفتگو کرد.

عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه علمیه خواهران و تلاش های آیت الله مقتدایی در این زمینه تصریح کرد: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر اقدامی را برای تقویت حوزه علمیه خواهران وظیفه خود می داند و مصداق حسنه جاریه ایست که خیر و برکات آن شامل همه جامعه بشری می شود.

عاملی با اشاره به ظرفیت بالای معنوی حوزه های علمیه گفت:برکات حوزه های علمیه؛ خاص ایران نیست و بسیاری از ظرفیت های فرهنگی ایجادشده برای کشور و پیوندهای عمیق فرهنگی ایجادشده، توسط طلاب تربیت شده در حوزه های علمیه بوده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به درخواست انعقاد تفاهم نامه با دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یک توافق نامه واقعی برای اجرا توسط طرفین آماده شود تا بخش های علمی و فرهنگی کشور بهره مندی بیشتری از ظرفیت های طلاب خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های علمی و فرهنگی کشور از توانمندی طلاب خواهر بهره مند شوند

بخش های علمی و فرهنگی کشور از توانمندی طلاب خواهر بهره مند شوند