مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-26بين الملل

رقابت بایدن و ترامپ نزدیک تر از آن چیزی است که نظرسنجی ها نشان می دهند


نظرسنجی هایی که رویترز/ایپسوس در ایالتهای اصلی محل رقابت بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موسوم به ایالتهای میدان مبارزه انجام داده اند نشان می دهند که جو بایدن دموکرات تنها در سه مورد از این ایالتها برتری اندکی بر دونالد ترامپ دارد و در سه .

- نظرسنجی هایی که رویترز/ایپسوس در ایالتهای اصلی محل رقابت بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موسوم به ایالتهای میدان مبارزه انجام داده اند نشان می دهند که جو بایدن دموکرات تنها در سه مورد از این ایالتها برتری اندکی بر دونالد ترامپ دارد و در سه ایالت دیگر نیز رقابت تقریبا برابری بین آنها وجود دارد و این حاکی از آن است که رقابت ریاست جمهوری در آمریکا خیلی نزدیکتر از آن چیزی است که نظرسنجی های سراسری نشان می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، نظرسنجی های اینترنتی ایالتی که اوایل سپتامبر انجام و در روزهای اخیر منتشر شدند، نشان دادند که جو بایدن و دونالد ترامپ در فلوریدا و کارولینای شمالی آرای برابری در میان رای دهندگان احتمالی دارند.

همچنین بایدن در آریزونا تنها با یک درصد رای بیشتر جلوتر است اما در پنسیلوانیا به میزان سه درصد و در ویسکانسین و میشیگان به میزان پنج درصد برتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بایدن و ترامپ نزدیک تر از آن چیزی است که نظرسنجی ها نشان می دهند

رقابت بایدن و ترامپ نزدیک تر از آن چیزی است که نظرسنجی ها نشان می دهند