مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-26اقتصادي

گام مهم برای سامان دهی حاشیه مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عملیات اجرایی 12 پروژه شهری در شهرک های شهیدان رجایی و باهنر در حاشیه شهر مشهد با شعار یک حاشیه کمتر، - با همکاری آستان قدس، شهرداری و استانداری عملیات 12 پروژه 2400 میلیاردی در حاشیه مشهد آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عملیات اجرایی 12 پروژه شهری در شهرک های شهیدان رجایی و باهنر در حاشیه شهر مشهد با شعار یک حاشیه کمتر، صد ها فرصت بیشتر با تفاهم نامه بین استانداری، شهرداری و آستان قدس رضوی آغاز شد.

بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته، عملیات اجرایی 12 پروژه طی 10 ماه با اعتباری حدود 2400 میلیارد تومان انجام خواهد شد که شامل پروژه هایی از جمله ساخت مراکز درمانی، احداث مجتمع های مسکونی، ساخت پارک به وسعت پارک ملت، مجتمع ورزشی، ایجاد پل روی ریل راه آهن و.

است که با اجرای آن تحول بزرگی در حاشیه مشهد اتفاق خواهد افتاد.

آستان قدس رضوی در کنار مسئولان برای ارائه خدمات به مردم مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم که با حضور رییس کل دادگستری استان، مدیرکل اطلاعات، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، شهردار و رییس شورای شهر مشهد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد با بیان این که اجرای این پروژه اقدامی جهاد گونه است اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام مهم برای سامان دهی حاشیه مشهد

گام مهم برای سامان دهی حاشیه مشهد