مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-26ورزشي

ورزش همگانی موثرترین فعالیت اجتماعی است


رییس هیأت ورزش های همگانی آذربایجان شرقی با بیان اینکه این ورزش موثرترین فعالیت اجتماعی است گفت: این ورزش برای افزایش امید به زندگی وهمچنین ارتقای کیفیت آن یکی از مولفه های اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر آذربایجان شرقی نیز در رابطه با نقش پر اهمیت ورزش در جامعه گفت: زمانی که با افزایش آمار بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان ها مواجهیم یعنی آنطور که باید اهمیت ورزش را درک نکرده ایم؛ همگانی کردن ورزش موضوع بسیار مهمی است که اصحاب رسانه در کنار تمامی ارگان ها و نهادهای موجود در استان باید در راستای آن تلاش کنند.

نائب رییس خانه مطبوعات کشور، تلاش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی را هدف مشترک رسانه و هیأت ورزش های همگانی دانست و افزود: نباید اجازه دهیم فرد گرایی بیش از این مانع توسعه جامعه شود و با تعامل و کمک یکدیگر تبعات موثر ورزش و فرهنگ ورزشکاری را در استانمان به خوبی نشان دهیم.

بابایی با اشاره به پتانسیل قدرتمند رسانه عنوان کرد: از بعد اطلاع رسانی و افزایش انگیزه ورزش کردن در بین تمامی آحاد جامعه، در کنار جامعه ورزش خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز که در این جلسه حضور داشت، با تاکید بر حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام ورزش، یادآور شد: نباید ورزش و تحرک اجتماعی قربانی شرایط موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش همگانی موثرترین فعالیت اجتماعی است

ورزش همگانی موثرترین فعالیت اجتماعی است