مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-26اقتصادي

ضوابط شهر دوستدار کودک، اولویت شهرسازی در یزد


سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری یزد با بیان این که توجه به حقوق کودکان یکی از مولفه های توسعه فرهنگی در ارائه خدمات به شهروندان است، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده از این پس تمام طرح های شهرسازی یزد، -  با همکاری یونیسف و وزارت کشور ، چندی پیش شهر یزد به همراه 11 شهر ایران اسلامی به عنوان شهرهای منتخب برای پایلوت شهردوستدار کودک تعیین شدند و بر این اساس مقرر شد با برنامه ریزی در حوزه های مختلف توجه به حقوق کودکان بیش از پیش مد نظر مدیریت شهری قرار گیرد.

شـهر دوسـتدار کـودک، شـهر یـا اجتمـاع محلـی اسـت کـه در آن نظرهـا، نیازهـا،اولویت هـا و حقـوق کـودک، بخشـی جدایی ناپذیـر از سیاسـت ها، برنامه هـا و تصمیم هـای عمومـی باشـد.

چشم انداز ابتکار شهر دوستدار کودک یونیسف این است که همـه کـودکان و جوانـان بایـد بتواننـد از کودکـی و جوانـی خـود لـذت ببرنـد و از طریـق احقـاق برابـر حقـوق خـود در شـهر واجتماع محلی شان، توانایی های بالقوه خود را به طور کامل به فعل درآورند.

این ابتکار، با حمایت دولت های ملی و محلی، سازمان های مردم نهاد، بخش خصوصی، رسانه ها، دانشگاه ها و با همکاری یونیسف، بیش از 30 میلیون کودک را در 3000 شهر و جامعه محلی در بیش از 40 کشور تحت پوشش قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط شهر دوستدار کودک، اولویت شهرسازی در یزد

ضوابط شهر دوستدار کودک، اولویت شهرسازی در یزد