مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-26اقتصادي

افزایش 21 درصدی بارش باران در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: اول مهر ماه 98 تا پایان شهریور 99 متوسط بارندگی استان 787 میلی متر بوده که نسبت به میانگین بلندمدت حدود 21درصد افزایش را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سرسبزی مازندران مدیون بارش هایش است که همراه همیشگی اش بود و حتی در تابستان که فصل گرم سال است بارش ها را در مازندران شاهد هستیم.

استان مازندران سال زراعی گذشته را با بارش های نسبتا خوب سپری کرد درست است در برخی از شهرستان ها از پراکنش زمانی و مکانی خوبی برخوردار نبود اما درمجموع پرونده بارشی سال زراعی گذشته با پربارشی بسته شد.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: با پایان شهریور سال زراعی 99 ـ 98 به پایان رسید که با نوسانات بارشی مواجه بودیم در برخی از ماه ها با افزایش یا کاهش بارش مواجه شدیم.

وی افزود: براساس آمار 15 ایستگاه سینوپتیک هواشناسی در شهریور 99 متوسط بارش مازندران حدود 33 میلی متر بوده که نسبت به دوره بلندمدت حدود 44درصد کاهش و نسبت به شهریور 98 حدود 47 درصد کاهش را نشان می دهند.

 معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: اکثر ایستگاه ها با کاهش بارش مواجه بودند و تنها در ایستگاه های نوشهر و آمل با افزایش 10درصدی مواجه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 21 درصدی بارش باران در مازندران

افزایش 21 درصدی بارش باران در مازندران