مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-26اقتصادي

جهانگیری: انبوه کالاهای مانده در بنادر را تعیین تکلیف می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسحاق جهانگیری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس در گفت وگو با خبرنگاران، استان هرمزگان را از استان های پراهمیت و استراتژیک کشور و با مردمانی عزیز، بزرگوار و زحمتکش برشمرد و گفت: این استان نقش بسیار مهمی در بخش های مختلف بخصوص اقتصاد کشور ایفا می کند.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان و بندرعباس از اصلی ترین کانون های توسعه کشور در زمینه های مختلف است، خاطرنشان کرد: بندرعباس از رشد قابل توجهی در بخش صنعت برخوردار بوده و طرح های متعدد و مهمی در استان هرمزگان در دست اقدام است و جاسک بعنوان یکی از کانون های مهم اقتصادی کشور در حوزه نفت، پتروشیمی و صنایع دیگر تبدیل خواهد شد.

کشور نیاز مبرمی به واردات کالاهای مورد نیاز از طریق بنادر دارد معاون اول رییس جمهور بندر شهید رجایی را از مهم ترین بنادر کشور در حوزه تجارت خارجی و واردات و صادرات برشمرد و گفت: بازدید از این بندر و رسیدگی به مسائل تجارت خارجی از جمله اهداف این سفر است چرا که کشور در مقطع فعلی نیاز مبرمی به واردات کالاهای مورد نیاز از طریق بنادر دارد.

انبوه کالاهای مانده در بنادر را تعیین تکلیف می کنیم وی افزود: البته مرکز اصلی واردات کالاهای اساسی بندر امام خمینی (ره) و مرکز واردات کالاهای صنعتی بندر شهید رجایی است و براساس گزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: انبوه کالاهای مانده در بنادر را تعیین تکلیف می کنیم

جهانگیری: انبوه کالاهای مانده در بنادر را تعیین تکلیف می کنیم