مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-26ورزشي

«شهلا بهروزی راد» قهرمان کایاک کشور شد


«شهلا بهروزی راد» در مسابقات قهرمانی کشور که در دریاچه آزادی تهران برگزار شد در ماده 200 متر kl3 بانوان به مقام قهرمانی دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهلا بهروزی راد در مسابقات قهرمانی کشور که در تاریخ سه مهرماه در دریاچه آزادی تهران برگزار شد در ماده 200 متر kl3بانوان به مقام قهرمانی دست یافت شهلا بهروزی راد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص این مسابقات، اظهار داشت: مسابقات با حضور 12 استان در سه بخش و در دو قسمت بانوان و آقایان برگزار شد و من به عنوان تنها نماینده کرمانشاه توانستم مقام قهرمانی بخش خودم را کسب کنم.

این قهرمان رشته قایقرانی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در رشته قایقرانی دارای استعداد های بسیار زیادی است و در صورت حمایت از این رشته شاهد درخشش ورزشکاران استان در دو بخش بانوان و آاقایان خواهیم بود.

وی یادآور شد : سعی می کنم با سپری کردن تمریناتم به شورت انفرادی و زیر نظر مربیان خودم را برای  مسابقات قهرمانی جهان مجارستان آماده نگه دارم.

بهروزی راد اکنون به عنوان تنها ورزشکار قایقرانی ایران در اردوهای ملی به سر می برد و اردوهای وی به صورت غیرمتمرکز با حمایت کمیته ملی پاراالمپیک در دریاچه ی آزادی در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهلا بهروزی راد» قهرمان کایاک کشور شد

«شهلا بهروزی راد» قهرمان کایاک کشور شد