مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-26ورزشي

رقابت موتورسواران به مناسبت هفته دفاع مقدس در تبریز


مسابقات سرعت موتورسواری آزاد آذربایجان شرقی در پیست یادگار امام (ره) تبریز و در همه کلاس های موتورسواری برگزار شد.

- تبریز- مسابقات سرعت موتورسواری آزاد آذربایجان شرقی در پیست یادگار امام (ره) تبریز و در همه کلاس های موتورسواری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین دوره مسابقات سرعت موتورسواری آزاد استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، با شرکت 80 موتورسوار در هفت کلاس، دیشب در پیست یادگار امام تبریز برگزار شد.

در این مسابقات، 80 موتورسوار در هفت کلاس 125 آقایان و بانوان، مینی جی پی، کلاس 600، هزار، آزاد و فوق سنگین شرکت کرده و هرکدام در کلاس های مربوط به خود به رقابت پرداختند.

رییس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این رابطه اظهار کرد: دومین دور از سری مسابقات سرعت موتورسواری استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد تا یاد و خاطره حماسه سازانی که در راه دفاع از وطن جان فشانی کردند، گرامی داشته شود و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان نیز قدمی در این مسیر بردارد.

سیامک امیرخیزی هدف از برگزاری مسابقات فوق را تقویت و ارتقای کیفیت مسابقات و معرفی کامل این رشته به صورت آکادمیک دانسته و ادامه داد: برگزاری چنین مسابقاتی می تواند ورزشکاران را جهت حضور در مسابقات کشوری و بین المللی آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت موتورسواران به مناسبت هفته دفاع مقدس در تبریز

رقابت موتورسواران به مناسبت هفته دفاع مقدس در تبریز