مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-26سياسي

افتتاح پایگاه میراث فرهنگی و گردشگری در علیصدر


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از افتتاح پایگاه میراث فرهنگی و گردشگری در علیصدر خبر داد.

- علی مالمیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری 18 عنوان برنامه در هفته گردشگری همدان خبر داد و اظهار کرد: هفتم مهرماه پایگاه میراث فرهنگی و گردشگری در علیصدر افتتاح می شود.

وی از افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی آماداسیر آدرایانا در اسدآباد خبر داد و گفت: برنامه آیین شیره پزی روستاهای هدف گردشگری مانیزان و اکنلو به صورت مجازی پیش بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشری همدان خاطرنشان کرد: راهنمایان گردشگری در این هفته ضمن بازدید از کتیبه گنجنامه و آبشار، پاکسازی محوطه را خواهند داشت.

وی با اشاره به بازدید راهنمایان گردشگری از محور گردشگری ورکانه - ارزانفود یاداور شد: اقامتگاه بومگردی دهنبه در تویسرکان نیز هشتم مهر افتتاح می شود.

مالمیر با بیان اینکه در هفته گردشگری فعالان این حوزه در نهاوند از جاذبه های این شهرستان بازدید خواهند کرد گفت: راهنمایان گردشگری همدان نیز از موزه جدید کوهنوردی بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه در وبینار آموزشی آیین نامه و دستورالعمل های اجرایی راهنمایان گردشگری توسط معاون گردشگری استان تشریح می شود افزود: با توجه به شیوع کرونا اکثر برنامه ها به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایگاه میراث فرهنگی و گردشگری در علیصدر

افتتاح پایگاه میراث فرهنگی و گردشگری در علیصدر