مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-26اقتصادي

عرضه 40 درصد تولید ورق های فولادی پوشش دار ایرانی به بازارهای جهانی


گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید انواع ورق های گالوانیزه، نورد سرد و استنلس استیل توانستند در کنار تامین نیازهای داخلی، حدود 20 تا 40 درصد از کل ظرفیت تولید خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید انواع ورق های گالوانیزه، نورد سرد و استنلس استیل توانستند در کنار تامین نیازهای داخلی، حدود 20 تا 40 درصد از کل ظرفیت تولید خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرالله ایزدپناه، مدیر عامل این مجموعه فناور با بیان اینکه ورق های گالوانیزه در صنایع مختلفی مانند ساخت و تولید لوازم خانگی مانند انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی، لباسشویی، برق، کامپیوتر و الکترونیک، خودروسازی و در صنایعی که رنگ آمیزی، برشکاری و شکل دهی فلز مورد نیاز است، کاربرد دارد، گفت: ما با هدف تامین بازار داخلی به حوزه تولید انواع ورق گالوانیزه، نورد سرد، استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) و سایر مقاطع فولادی فعالیت خود را آغاز کردیم و این مجموعه توانست در کنار تامین نیازهای داخلی به صادرات محصولات تولیدی هم اقدام کند.

وی یادآور شد: تولیدات ورق گالوانیزه این شرکت پاسخگوی 15 درصد نیاز بازار داخلی است و حدود 20 تا 40 درصد از کل ظرفیت تولید نیز در بازارهای جهانی عرضه می شود ضمن آنکه آزمایشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 40 درصد تولید ورق های فولادی پوشش دار ایرانی به بازارهای جهانی

عرضه 40 درصد تولید ورق های فولادی پوشش دار ایرانی به بازارهای جهانی