مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-26سياسي

تهیه یک مجموعه 100 قسمتی انیمیشن برای آموزش شهروندی در حوزه مدیریت پسماند


معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اینکه اولویت در اجرای طرح کاپ، آموزش گروه های مختف شهروندی است، گفت: تهیه یک مجموعه 100 قسمتی انیمیشن از جمله این برنامه هاست.

- معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را می توان به عنوان یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین فرایندهای مدیریت پسماند برای جلب مشارکت حداکثری گروه های مخاطب مختلف در نظر گرفت.

وی افزود: در این میان توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انتقال و آموزش اطلاعات مورد نظر به گروه های مخاطب مختلف باید از شیوه هایی بهره برد که از قابلیت پذیرش بالایی در میان گروه مخاطب مورد نظر برخودار باشد.

رجایی ادامه داد: برای دستیابی به این مهم انجام نظرسنجی از گروه های مختلف و ارزیابی اثربخشی طرح های آموزشی و اطلاع رسانی پیشین از اهمیت بالایی برخودار است.

به عنوان بررسی تجربیات موفق داخلی و بین المللی در حوزه آموزش و اطلاع رسانی مدیریت پسماند نشان داده است که استفاده از تیزرهای رئال و انیمیشنی از استقبال و پذیرش بالایی در میان گروه های مخاطب مختلف به ویژه کودکان و دانش آموزان برخودار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه یک مجموعه 100 قسمتی انیمیشن برای آموزش شهروندی در حوزه مدیریت پسماند

تهیه یک مجموعه 100 قسمتی انیمیشن برای آموزش شهروندی در حوزه مدیریت پسماند