مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-26سياسي

روستاگردی و گردشگری کشاورزی می تواند گردشگری تفریحی پسا کرونا باشد


وبینار بین­­ المللی معرفی ظرفیت­ های گردشگری خوراک در گردشگری روستایی با گفت وگو بین رییس کمیته گردشگری خوراک یزد و بنیانگذار و رییس انجمن سفر و خوراک جهانی برگزار شد.

- اریک ولف بنیانگذار و رییس انجمن سفر و خوراک جهانی(World Food Travel Organization) است و در این انجمن با کمک نمایندگانی از سراسر دنیا و دسترسی به شبکه وسیعی از کارشناسان حوزه گردشگری و صنعت غذایی در ابعاد مختلف به دنبال توسعه گردشگری خوراک است.

حسین دهقان منشادی مسئول کمیته گردشگری خوراک یزد و اولین راهنمای گردشگری خوراک ایران که در دوره­می آموزشی مشترک این انجمن و فدراسیون جهانی راهنمایان شرکت کرده، در این وبینار به گفت وگو با اریک ولف پرداخت.

وی در این وبینار، ضمن مروری بر اهداف توسعه پایدار گردشگری خوراک و گردشگری روستایی، اظهار کرد: همچنان که نگرانی­ های از بیماری کووید 19 و بهداشت خوراک و نوشیدنی مطرح است، سفرهای هوشمند می توانند راهکاری برای شتابدهی به حرکت کند گردشگری باشند.

این مسئول افزود: گردشگری­ آهسته و آهسته­ خوردن نیز در این برهه، در حال تقویت است لذا در این رویکرد، روستاگردی و گردشگری کشاورزی یکی از گزینه­ های تفریح و سفر به شمار می رود.

دهقان منشادی فرصت ­های جدید مانند دسترسی به خوراکی و محصولات زراعی سالم و اشتغال­زایی را از عمده مزایای گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاگردی و گردشگری کشاورزی می تواند گردشگری تفریحی پسا کرونا باشد

روستاگردی و گردشگری کشاورزی می تواند گردشگری تفریحی پسا کرونا باشد