مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-26پزشكي

آغاز فعالیت ورزشی جوانان بعد از بهبودی کرونا چه زمانی است؟


بر اساس یافته های متخصصان اطفال ایالات متحده، ورزشکاران جوانی که علائم متوسط بیماری کووید- 19 دارند، باید به مدت 14 روز بدون علامت شوند و پزشک، - ایسنا/خراسان رضوی بر اساس یافته های متخصصان اطفال ایالات متحده، ورزشکاران جوانی که علائم متوسط بیماری کووید- 19 دارند، باید به مدت 14 روز بدون علامت شوند و پزشک، قبل از بازگشت به تمرینات و یا بازی، سلامت آنان را تایید کند.

به نقل از مدیکال نیوز، آکادمی اطفال امریکا (AAP)، نوار قلب (EKG) را برای افرادی که علائم متوسط کووید-19 دارند، نیز توصیه می کند.

دکتر سوزانا بریسکین، محقق این تحقیق اظهار کرد: از آنجا که ورزش و تمرین، برای جوانان فواید زیادی دارد، بسیاری مشتاق به بازگشت به بازی هستند.

وی افزود: توصیه های بسیاری در این زمینه ارائه شده است و والدین، کودکان و مربیان، باید پروتکل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

کودکان و نوجوانانی که در معرض ویروس کرونا قرارگرفته اند، صرف نظر از اینکه علائمی داشته یا علائمی نداشته باشند، حداقل به مدت 14 روز، نباید در هر تمرین یا بازی شرکت کنند.

والدین و سرپرستان باید در صورت بروز علائم و نشانه های بیماری کووید- 19 یا آزمایش مثبت ویروس، در ورزشکار جوان و یا هر فرد دیگر، حتی اگر علائم خفیف باشد، اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت ورزشی جوانان بعد از بهبودی کرونا چه زمانی است؟

آغاز فعالیت ورزشی جوانان بعد از بهبودی کرونا چه زمانی است؟