مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-26سياسي

پیش بینی قرائت زیارت اربعین در بقاع شاخص استان همدان


معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از پیش بینی قرائت زیارت اربعین در بقاع شاخص استان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از پیش بینی قرائت زیارت اربعین در بقاع شاخص استان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در مراسم توزیع بسته های مهر تحصیلی در مقبره سیف الدوله ملایر، به برگزاری برنامه های اربعین اشاره کرد و یادآور شد: منتظر اعلام ستاد ملی کرونا برای برگزاری برنامه ها هستیم.

وی از پیش بینی قرائت زیارت اربعین در بقاع شاخص استان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و مطرح کرد: با توجه به شرایط موجود نذورات و هزینه های موکب ها امسال به سمت تهیه بسته معیشتی برای نیازمندان حرکت خواهد کرد.

حسینی در ادامه به جایگاه وقف و موقوفات در اسلام اشاره کرد و گفت: وقف سنتی حسنه و جاریه و باقیات و صالحات برای واقف است که در همین راستا تاکنون شهرستان ملایر اقدامات ارزشمندی داشته است.

وی به اجرای طرح مهر تحصیلی اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای نیت واقف و با هدف تأمین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند چند سالیست که توسط اداره اوقاف و امور خیریه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی قرائت زیارت اربعین در بقاع شاخص استان همدان

پیش بینی قرائت زیارت اربعین در بقاع شاخص استان همدان