مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-26اقتصادي

اعلام هزینه قرنطینه در سرزمین های اشغالی


بانک مرکزی رژیم صهیونیستی هزینه قرنطینه سراسری را که از روز جمعه در سرزمین های اشغالی اجرایی شده و به مدت دو هفته تا پایان اعیاد یهودی ادامه خواهد داشت، - بانک مرکزی رژیم صهیونیستی هزینه قرنطینه سراسری را که از روز جمعه در سرزمین های اشغالی اجرایی شده و به مدت دو هفته تا پایان اعیاد یهودی ادامه خواهد داشت، 10 میلیارد شِکِل برآورد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری معا، این بانک اعلام کرد، محدودیت های جدیدی که برای مهار کرونا تصویب شده به رکود اقتصادی حدود یک سوم یعنی 32 درصد تولید ناخالص داخلی منجر خواهد شد و در قرنطینه اعمال شده در ماه مارس-آوریل هم یک چهارم تولید ناخالص داخلی در حالت رکود قرار داشت.

تنها هزینه دوره قرنطینه در اراضی اشغالی برآورد شده است و پیش بینی می شود هزینه های غیر مستقیم نیز در نتیجه خسارت هایی که به فعالیت اقتصادی وارد شده، به هزینه دوره قرنطینه اضافه شود و در صورتی که قرنطینه پس از اعیاد هم ادامه پیدا کند، هر یک هفته قرنطینه برابر با 9 میلیارد شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) خسارت خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه پس از تصویب مقررات قرنطینه جدید گفت: وضعیت اضطراری مجبور می کند تصمیمات دشواری بگیریم اما این تصمیمات ضروری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام هزینه قرنطینه در سرزمین های اشغالی

اعلام هزینه قرنطینه در سرزمین های اشغالی