مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-26سياسي

کتاب الزامات رسانه ای در صنعت هسته ای منتشر شد


کتاب الزامات رسانه ای در صنعت هسته ای با موضوع ارتباطات، رسانه و صنعت هسته ای و برای اولین بار با این رویکرد توسط نشر سیمرغ آسمان آذرگان در 112 صفحه منتشر شد.

- کتاب "الزامات رسانه ای در صنعت هسته ای" با موضوع ارتباطات، رسانه و صنعت هسته ای و برای اولین بار با این رویکرد توسط نشر سیمرغ آسمان آذرگان در 112 صفحه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مقدمه این کتاب آمده است: با ورود هر دانش و صنعت جدیدی در هر جامعه ، نیاز به دانستن و کسب اطلاعات هر چه بیشتر از آن دانش و یا صنعت در وجود افراد آن جامعه نمود پیدا می کند.

اگر این عطش کسب اطلاع از آن موضوع با شیوه و راهکار ارتباطی مناسب رفع نشود، افراد نسبت به آن حوزه، موضع مخالف و یا بی تفاوتی اتخاذ می کنند که خود موجب تضعیف و کند شدن روند پیشرفت آن می شود.

باید اذعان کرد در زمینه دانش و صنعت هسته ای با توجه به ملاحظات خاص آن و حساسیت های موجود، با وجود سوابق منفی و عملکرد برخی از کشورها در استفاده از فناوریی هسته ای و نگرانی عمومی از احتمال وقوع حوادث مشابه، همچنین وجود پسماندهای رادیواکتیو حاصل از صنایع هسته ای به عنوان منبع انتشار تشعشعات هسته ای، باعث ظهور و فعال شدن گروه های اجتماعی و نهادهای مدنی مخالف به کارگیری و گسترش این فناوری در سطح دنیا شده و این مهم لزوم اطلاع رسانی صحیح و حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب الزامات رسانه ای در صنعت هسته ای منتشر شد

کتاب الزامات رسانه ای در صنعت هسته ای منتشر شد