مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-26اقتصادي

اجرای غربالگری تنبلی چشم در ملایر تا 14 مهرماه


سرپرست اداره بهزیستی ملایر از اجرای غربالگری تنبلی چشم در ملایر تا 14 مهرماه خبر داد.

- سید رضا حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر بیان کرد: طرح پیشگیری از تنبلی چشم همه ساله در راستای شناسایی کودکان مبتلا به تنبلی چشم در کشور اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح برای کودکان سه تا 6 سال اجرا می شود، گفت: در این طرح کودکان مورد معاینه قرار می گیرند و در صورت داشتن مشکل درمان می شوند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ملایر از اجرای طرح تنبلی چشم در شهرستان ملایر از ابتدای تیر ماه امسال خبر داد و گفت: این طرح تا 14 مهر ماه در مرکز ثابت بهنام در خیابان شهدا، نبش کوچه سالاری که زیر نظر بهزیستی قرار دارد در حال انجام است.

وی از خانواده ها خواست در موعد مقرر به مراکز و پایگاه های سنجش بینایی مراجعه کنند و این مرکز همه روزه از شنبه تا چهارشنبه در ساعات بعد از ظهر به مراجعین خدمات دهی دارد.

حسینی با بیان اینکه سال گذشته نیز در این طرح 7 هزار و 854 کودک 3 تا 6 سال در ملایر بینایی سنجی شدند افزود: از این تعداد 720 مورد مشکوک بودند که 559 مرد به بینای سنجی های طرف قرارداد بهزیستی مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: از تعداد مراجعین به بینایی سنجی ها 385 کودک سالم ، 85 کودک دارای تنبلی چشم و مابقی نیز دارای سایر اختلالات بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای غربالگری تنبلی چشم در ملایر تا 14 مهرماه

اجرای غربالگری تنبلی چشم در ملایر تا 14 مهرماه