مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-26سياسي

منادی: 10 استان کشور زیر خط میانگین سرانه فضای آموزشی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری است، - رییس کمیسیون آموزش مجلس گفت: در 10 استان در زمینه فضای آموزشی از میانگین سرانه کشور عقب هستیم و زیر خط میانگین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری است، اما مهمان تلفنی برنامه پرسشگر بود؛ وی در این برنامه که با موضوع چالش های مدرسه سازی برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه فصل سرما هستیم و حادثه شین آباد از یادمان نمی رود و هرسال مجلس ردیفی را در مورد ساماندهی سیستم های گرمایشی و فضا های آموزشی اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه در 10 استان در زمینه فضای آموزشی از میانگین سرانه کشور عقب هستیم و زیر خط میانگین هستند، گفت: در بودجه دولت در خصوص مدرسه سازی عنوان شده است که اگر عددی توسط افراد کمک می شود، به همان اندازه دولت پای کار می آید ما تلاش می کنیم با پیگیری هایی که داریم سازمان نوسازی مدارس کشور بتواند سریع به اهدافی که دارد، برسد.

منادی درباره سیستم های گرمایشی مدارس گفت: باید با شرکت های دانش بنیان به دنبال رفع مشکل باشیم و نباید بگذاریم وسیله گرمایشی اولیه دچار حادثه بزرگی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منادی: 10 استان کشور زیر خط میانگین سرانه فضای آموزشی هستند

منادی: 10 استان کشور زیر خط میانگین سرانه فضای آموزشی هستند