مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-26سياسي

مردم بی خیال باشند، موج سوم کرونا سهمگین تر خواهد بود


رییس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: شدت هر موجی از بیمار از جمله موج سوم آن کاملا به رفتار مردم در سطح جامعه وابسته است.

- رییس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هشدار داد مردم بی خیال باشند، موج سوم کرونا سهمگین تر خواهد بود ایسنا/کرمان رییس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: شدت هر موجی از بیمار از جمله موج سوم آن کاملا به رفتار مردم در سطح جامعه وابسته است.

اگر مردم به سمت بی خیالی بروند قطعا موج سنگینی را تجربه خواهیم کرد اما رخ دادن چنین اتفاقی را بعید می دانم، زیرا هم اکنون جامعه بیماری را می شناسد و از عوارض آن به خوبی آگاه است.

دکتر علی اکبر حق دوست در گفت وگو با ایسنا، با اشاره وضعیت کنونی اپیدمی کرونا در کشور گفت: در حال حاضر اپیدمی کرونا تقریبا در تمامی استان های کشور در گردش و در حال انتقال است.

وی با اشاره به موج های اپیدمی کووید 19، عنوان کرد: صعودی و نزولی شدن این اپیدمی خیلی با نَفس بیماری های عفونی در تضاد نیست.

اینگونه بیماری های عفونی که مسری بوده و درمان و واکسن خاص برای آنها وجود ندارد، معمولا بالا و پایین شدن هایی دارند، چند موج می زنند و به مرور به سمت پایداری می رسند و به نظر می آید که بیماری کووید 19 نیز همین گونه است و تقریبا می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بی خیال باشند، موج سوم کرونا سهمگین تر خواهد بود

مردم بی خیال باشند، موج سوم کرونا سهمگین تر خواهد بود