مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:302020-09-26پزشكي

وبینار آموزشی «ورود به بازار، راهکار و چالش ها» برگزار شد


انجمن علمی دانشجویی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی گناباد، وبینار آموزشی «ورود به بازار، راهکار و چالش ها» را برگزار کرد.

- وبینار آموزشی ورود به بازار، راهکار و چالش ها برگزار شد انجمن علمی دانشجویی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی گناباد، وبینار آموزشی ورود به بازار، راهکار و چالش ها را برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، دبیر این انجمن با اعلام این خبر گفت: در این وبینار حدود 120 نفر از دانشجویان علوم پزشکی گناباد و سایر دانشگاه های کشور از طریق سایت اسکای روم و پخش شبکه اجتماعی اینستاگرام، شرکت داشتند و مدرس وبینار، محمد مصباح از اساتید بازاریابی و ایجاد کسب و کارهای نو بود.

جواد عرب نژاد تاکید کرد: هدف از برگزاری این وبینار ترغیب و تشویق دانشجویان به ورود به بازار کار، کارآفرینی، از بین بردن ذهنیت تک محوری کسب مدرک تحصیلی و استخدام شدن و همچنین ایده پردازی در زمینه های مختلف بین استاد و دانشجویان بوده است.

او در پایان گفت: از آنجایی که به علت شیوع کرونا، دانشجویان از کارگاه های حضوری محروم شده اند، برگزاری وبینارهای آموزشی به صورت مجازی می تواند کلیدی راهگشا برای رسیدن به مهم ترین هدف انجمن های علمی دانشجویی که همانا ارتقای سطح علمی دانشجویان است، باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار آموزشی «ورود به بازار، راهکار و چالش ها» برگزار شد

وبینار آموزشی «ورود به بازار، راهکار و چالش ها» برگزار شد